Distributie Radder Zeeland

01 november 2018

Met ingang van 6 november 2018 zal Radder de dagelijkse distributie van haar klanten in Zeeland weer zelf ter hand nemen.

Belangrijkste reden hiervoor is dat Radder de kwaliteit van de leveranties op deze wijze het beste kan garanderen.  In de opstartfase zal Van Opzeeland een ondersteunde rol vervullen en mogelijk nog een aantal leveranties verzorgen. Ook in geval van extreme drukte kunnen we een beroep blijven doen op Van Opzeeland. Met deze aanpassing, waarbij service, efficiency en continu├»teit als belangrijkste doelstellingen zijn geformuleerd, kan Radder zich nog meer focussen op de wensen en eisen van de horecaondernemers.

Samen met u willen wij zorgen voor een vlekkeloze overgang. Wij zullen komende periode met u contact opnemen om de leverinstructie door te nemen en waar wenselijk in overleg aan te passen.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Stef van den Boogaard 010 – 2844026 of stef@radder.nl